Inspiratieprogramma palliatieve zorg

Stichting STEM helpt bij het verbeteren van de palliatieve zorg en praten over doodgaan. Daarvoor zijn verschillende programma's voor ontwikkeld: een opstapbijeenkomst, een workshop, intervisie en train-the-trainer en een programma op maat. U kunt kiezen voor één van deze onderdelen of voor een compleet traject waarin de verschillende bijeenkomsten en trainingen elkaar opvolgen.

• Opstapbijeenkomst
    Een opstapbijeenkomst is een goede mogelijkheid voor bestuurders en managers om vast te stellen wat STEM in de praktijk betekent en wat het u oplevert.
  • Workshop STEM
    Een eendaagse workshop biedt de mogelijkheid om medewerkers aan de slag te laten gaan met STEM.
  • Intervisie en Train-the-trainer
    Starten met STEM is het begin van een veranderingsproces. Om blijvend succes te waarborgen bieden we intervisie en de mogelijkheid om uw opleider(s) te trainen om intern aan de slag te gaan.
  • Maatwerk
    Wilt u een bijeenkomst of training op maat voor uw organisatie? Ook dat kan! We bespreken graag uw wensen en ontwikkelen in samenspraak een passend voorstel.
Kennismaken?
Vraag ter oriëntatie een kennismakingsgesprek aan om de mogelijkheden te bespreken. Het is ook mogelijk dat wij een presentatie verzorgen voor bestuurders of managementteam.

Bel voor een afspraak met Bert Buizert van de Stichting STEM, telefoon: 06 51 92 41 50 of per e-mail: bert.buizert@stichtingstem.info.

Inspiratiecyclus factsheet: http://www.goedevoorbeeldenpalliatievezorg.nl/Vindplaats/Inspiratiecyclus-STEM